Thomas Broge-Starck

Thomas Broge-Starck

Are You Content? ledes af mig, Thomas Broge-Starck.

Før jeg stiftede Are You Content?, var jeg marketingchef i landets største forlag, Gyldendal. I løbet af de sidste 15 år har jeg arbejdet med digitale kampagner og formidling, processer, transformationer, strategi, forretningsudvikling, implementering, kampagneeksekvering, analyse og afrapportering… basalt set, alt det man kan ude på internettet.

Jeg har kaldt firmaet for Are You Content?, fordi det er et godt spørgsmål at stille sig selv og andre mennesker fra tid til anden. Men også fordi jeg de sidste 15 år har arbejdet med at tage de fortællinger og den begejstring, ihærdighed og stolthed, der i forvejen eksisterer i langt de fleste virksomheder, og bringe det ud i verdenen, ud til kunderne.

Så man tager altså “det gode indhold” og kombinerer det med en masse forkortelser som SEO, SEM og SoMe, smider kundeanalyse og marketing automation og noget CBS’sk newspeak oven i hatten - og så får man nogenlunde det vi tilbyder i Are You Content?

Jeg har stået i spidsen for flere tusind kampagner, og har en bundsolid viden om strategi, planlægning og eksekvering af store og små digitale projekter og kampagner.