Alle dine konkurrenter er sikkert milevidt foran dig, ik'?

De har haft gang i SEO, SEM, SoMe, PPC (og sikkert også nogen andre forkortelser) så længe, at de ikke engang tænker over det længere.

De har en fullblown content marketing strategi, deres marketing automation spiller 200%, og de er omnichannel til det står ud af begge ører. De udsender den ene triggermail efter den anden, og de optimerer time for time på konverteringsrater baseret på al den data de får ind i deres CRM.

Alle deres budskaber er målrettet!

Og de ROI-analyserer selvfølgelig på hele molevitten og alle medarbejderne high-5'er hinanden rundt om de storskærme der hænger i fællesområdet hvor smukke og fuldautomatiserede dashboards viser hvor fremragende det går med forretningen.

Ikke også?

Jeg vil gerne vove den påstand, at det højt sandsynligt er forkert. De fleste virksomheder gør nogen af de ting, men ikke alle de ting.

Og jeg kan godt forstå hvorfor du måske ikke er helt med. Det er gået så sindssyg hurtigt de sidste par år!

Selv de aller, aller største og mest moderne og tech-agtige virksomheder har også gamle hjemmesider, halvdårlige checkout-flows og nyhedsbreve der sendes ud, uden strategi eller bagtanke.

Og de har ihvertfald ikke det fulde overblik over hvem deres kunder egentlig er, hvordan de bevæger sig rundt imellem deres adwords, deres redaktionelle opslag på Facebook, deres podcast, youtubekanal og displayannoncering. Og kan de så overhovedet finde den kunde i deres data, når de pludselig står ansigt til ansigt med personen nede i en fysisk butik eller i forbindelse med et event?

Højt sandsynligt ikke. Du er ikke alene.

Lad os hjælpe dig!

Fordi det her er vigtigt for din forretning. Du kan sælge mere, lave flere leads eller få flere signups hvis du har styr på dine kunder og dine besøgende, og dermed kan målrette et budskab til dem. Og fordi alle mennesker der træder ind i din onlineverden forventer at du har styr på dit data. Og det gør EU i øvrigt også.